Äntligen internet igen!

Ciao!!

Äntligen har vi fått internet i lägenheten =)
Nu lovar jag att jag kommer lägga upp mer bilder och uppdatera er om vad som händer här i Milano.

Lite som har hänt nu under dagarna som gått är att jag flyttat till en ny lägenhet.
Det är en stor lägenhet som jag delar med 4 italienare.  Vi har alla ett varsitt rum på va 25kvm sedan delar vi kök och badrum(2 st). Alla är jätte trevligt och de försöker enbart prata italienska med mig =)

Skolan går super, idag hade vi vårat första "livello" prov, vi får svaren på fredag om vi klarade de.
får man mindre än 65% rätt på provet måste man gå om livello 1. Om man klarade de så får man börja på steg 2 på måndag =) *håll tummarna*

bilder på lägenheten kommer snart, ska en tur till ikea först och göra de lite hemtrevligt =)

Puss

Kommentarer
Postat av: Lina Larsson

Hittad den här nu, herregud måste ju berätta sådana här viktiga saker... SAKNAR dig!!!!

Love you!

2009-10-21 @ 23:00:31
Postat av: systeryster

hej gums....åh vad kul och se detta!! fasen du lever ju kanon där nere, stanna där nu, så man kan komma o hälsa på, jag ser att det är där du skall vara helt enkelt!!!

snygga italienare du hittats(han i skägg)!!!! åh åh åh



kommer följa denna blogg var dag!!



Kram

pojkarna hälsar!!



Puss

big sister

2009-10-23 @ 13:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0