Fare lo shopping!



Man kan inte direkt säga att jag har tränat något sen jag kom hit, men jag letar febrilt efter ett gym som kan passa mig.  Istället köpte jag en stor limegrön pilatesboll.  så nu är det inget fusk som gäller, back on track. Varje morgon och kväll!

Sedan har jag sprungit runt i hela Milano och letat efter ett par sköna höst stövlar.
Molto difficile!!! men tycker jag hittade ett par som var helt okej. Och med nya skor kommer nya skavsår :/
Men nu kommer det mindre roliga.
compeed skavsårplåster kostar ca 45 kr i sverige.
Här i Milano betalde jag 8 euro, alltså ca 80 kr!!!!!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Snygga! Vill du flyga hem via Skavsta?

2009-10-23 @ 15:50:11
Postat av: Anonym

mycket läckra bollen är rätt ok puss och kram mamma

2009-10-23 @ 19:33:57
Postat av: Astrid

Messa mig din adress syrran fixar;) tänk dig som en kompensation för jag blivit röd hårig hehe ;) älskar dig vet du

2009-10-23 @ 19:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0