Mycket i skolan, men SÅ kul det är =)

Ciao Ciao!!

Det går riktigt bra i skolan, jag är i skolan varje vardag mellan 9-12.30. 
Efter skolan går vi och äter lite lunch för att sedan gå igenom lite vad vi lärt oss under dagen.

Som det ser ut nu och vad som skulle vara bäst, är att jag går i skolan och läser italienska i ca 2 eller 3 månader  och sedan åker hem under julhelgen, för att sedan åka tillbaka för att börja min praktik på reklambyrån  i januari.
Vi har bestämmt att då jag känner mig lite säkrare på italienskan så ska jag säga till så att jag kan börja min praktik. 

ska iväg nu snart så skriver mer ikväll eller imorgon.

Puss på er!!



Kommentarer
Postat av: Anna

hej gumman! låter superkul med skola faktiskt. är lite avis. men katrineholm ska också vara kul har jag hört =)

2009-10-08 @ 23:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0