Redbull och Dubbel espresso !!!

Jag kan inte förstå varför jag är så trött hela tiden. Måste verkligen hitta ett gym snart. så jag kan börja träna igen och så att min kropp kan vakna till liv. Just nu häller jag i mig redbull och espresso för att orka plugga om dagarna. 

Men skolan går fortfarande bra och imorgon ska jag skriva mitt cv på italienska så att jag kan börja söka lite jobb. Är så rastlös om dagarna! behöver verkligen hitta ett jobb och ett gym snart!  

Nu undrar säkert ni som hört att jag skulle praktisera på en reklambyrå varför jag inte skriver något om de.
Jag tänker vänta med att börja min praktik tills jag kan hantera italienskan bättre och tillsvidare söka lite jobb så att jag kommer in i språket fortare plus att lite extra pengar är ju alltid bra att ha =)   


Ciao Ciao, A presto!!!!


Kommentarer
Postat av: hasse

hur kan du blanda red bull och kaffe?

2009-10-31 @ 16:59:20
Postat av: Alice =)

jag blandar de inte, tar de varannan ;)

2009-11-02 @ 21:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0