Galen kväll, med såå roligt!!!


Buonasera ragazzi!!

Igår var jag först ute med mina kära irländare och kollade lite fotboll för att sedan när de vandrade hemåt begav jag mig för att möta upp mina kära kollegor.


Jag och Anna vid fotbollen.
Chloe och nick var även med, men fick proböem att lägga upp de bildern, vet inte varför.
Men för första gången så var det lite kul att titta på fotboll=)


Senare mötte jag upp mina boys vid portagenova för att ta en drink!



Mina sk bodyguards (kollegor) köpte rosor till mig =)



Här har ni mina pojkar från 344. Alex, luca, davide, willy och Antonio!



jag och Alex, min personliga översättare då det blir lite svårt, enda som kan prata bra engelska på Butiken =)
Sedan mötte vi även upp resten av gänget på 344 för att gå vidare till ett nytt ställe men det slutade med att vi hamnade tillbaka på samma bar=)

Jag blev så rörd och lite generad när vi satt där och de började prata om hur glada de var att jag börjat på deras butik. Hur jag skiner som en solstråle och ger alla ett leende, även att flera kunder har kommit och sagt vilken vacker och trevlig tjej jag är, fast jag har lite svårigheter med språket =)

Sedan var det första kvällen som jag inte hade problem med killar som inte kan ta ett nej, Då hade jag mina bodyguards som bara slängde en elak blick på killen så var det klart.

BACI!!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0