Jag är så Glad!


Buonasera ragazzi!

idag jobbade jag 10-19 sedan åkte jag hem för att relaxa. Alla kollegor på jobbet ska ut ikväll på en Latino americano festival, men jag börjar jobba kl 7 och måste gå upp 5.30 så jag tänkte stanna hemma.

Men jag har verkligen världens bästa "flatmates". Det är så roligt att bo med dem.
Igår spelade vi vollyboll i vardagsrummet (65kvm) sedan pingis. mycket skratt och stoj!

Men ikväll blev det restaurangbesök besök med Davide som är en av de 3 killar som jag bor med.
Eftersom jag redan hade ätit blev det en frukttallrik för min del. Men kalorierna sparade vi inte på.
Vi delade sedan på en flaska rött. Börjar tycka om det mer och mer =)







Efter middagen blev det lite nya äventyr på motorcykeln!
vi åkte förbi sansiro stadium, GRANDE!!!! sååå stor trode jag inte den var.
Leonardo davinci museum och lite annat.
En mycket trevligt och rolig kväll!
Jag är så glad!!!
Mille baci!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0