Mini semester hos världens bästa morbror!







Buonasera ragazzi!!

Har varit på en liten mini semester i castelfiorentino som ligger ca 40 min utanför Florens.
Min favorit morbror Hasse är där på semester och jag hade en ledig dag, och snäll och generös som han är betalade han mina tågbiljetter för att jag skulle få en liten mini semester på 1.5 dag med lite familj! 

Tog tåget tidigt på söndagmorgon och åkte hem idag måndag på morgonen då jag började jobba kl 12 idag.
 ville verkligen inte åka hem!
Var en helt underbar dag med sol, bad, gott att äta och dricka och lite tid att catcha up med Morbror hasse och självklart även med hans sambo Eva =)

PLUS!!!!

Jag fick äntligen köra bil, gud så jag har saknat de. Det var helt underbart fantastiskt.
mamma, lämna bilen hemma när jag kommer hem i sommar ;)


--Jag har världens bästa familj--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0