Nu gäller det....

Buonasera ragazzi!!

nu är det snabba puckar som gäller.
Har en deadline imorgon bitti att bestämma mig om jag vill bo kvar i lägenheten eller om jag ska flytta och försöka hitta en ny, billigare.....

svååårt!!!!!!

jag vill bo kvar, men det är dyrt. men sen känner jag mig själv och nöjer mig inte med vad som helst.
Och eftesom jag vet hur standarden är i Italien så är denna lägenheten bra!

okej, tror faktiskt jag övertalade mig själv där. Det gick snabbt.
Jag stannar på Piazzale bacone!

Buonanotte!

just det, för er som inte vet=)
Jag kommer stanna i Milano, fått nytt kontrakt på H&M.
kommer komma hem till sverige mellan den 15-31 juli på semester men sen blir det att åka tillbaka till italien, Milano!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0