Sol Sol Sol!!!!

Ciao Ciao!

Idag har jag haft en helt underbar dag i solen i Parco sempione.
Det var jag och 3 irländare. så för första gången var inte jag den blekaste !! 
med alla mina fräknar var jag den brunaste hahahaha =)

idag var det en "röd" dag i milano så hela staden hade samlats runt om i alla milanos parker för att umgås och softa i solen.

 






Efter en heldag i solen blev det en mycket välsmakande sommrig drink och Apertivo med gänget.
Vi satt alla och pratade om vad som komma skall. då slog det mig.
Det är bara 4 veckor kvar!!!

känner mig riktigt stressad, lämna milano om 4 veckor, vill jag det? samtidigt som jag har hemlängtan vill jag stanna. men man kan alltid åka tillbaka eller som nu kanske tom Rom =)

Buonanotte!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0