mina gäng i milano

Buonasera ragazzi!

Har inte hunnit skriva så mycket, jobbar och hittar på massor med saker hela tiden. Har blivit endel utgång kan jag väl vara ärlig att säga. 4 dagar i rad:P . Måste ju ta vara på tiden som är kvar i Milano. Igår var det fest med kollegorna från jobbet.  Först var vi hemma hos Giulia ,köpte hem pizza och fördrinkade lite innan vi åkte till Old fashion.




Här har ni en bild på några av mina underbara kollegor.


Och här har ni det gammla gänget som även dom var på samma clubb. så jag hade nästan alla mina vänner från milano på samma ställe=) Kvällen var riktigt lyckad! rullade hem runt 5 tiden och idag har jag jobbar heldag så nu är jag jätte trött och det blir nog en tidig natt för min del.




ciao ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0