Min statistik

Ciao  Ragazzi !

Jag ser på statistik att det finns fortarande enhel del av er som går in dagligen på min blogg.
nu har jag ju faktiskt riktigt dåligt samvete.
men iaf lite nyheter ska ni få, jag har somsagt bestämt mig att flytta hem till Sverige.
slutet av feb/ 1 mars!  wiiiieeeeee.  och innan hemresa har en ett dussin roliga saker och platser att åka till så ska absolut försöka under den sista tiden att uppdatera de absolut sista dagarna här ifrån Milano.

så varför har jag bestämt mig för att flytta hem?
italien är verkligen ett fint land med mycket kultur och framförallt godmat, dryck. (jag har lärt mig att dricka och att uppskatta ett fint glas rött)  även männsikorna är varma öppna. Men, sen när det kommer till utveckling, standard att leva, arbete, då saknar jag Sverige. Men andra ord så kommer jag verkligen sakna alla mina vänner här, varma klimatet, men att italien för mig är ett land att resa runt i som semester eller säsongs boende, inget att bosätta sig i. 
under året som gått har jag varit hemma i sverige 4 ggr. Nu tänker jag göra tvärt om, flytta hem med att åka till Italien dessa gånger istället. På så sätt får jag det bästa av två världar =)

men en bra start fick jag då inte, ligger hemma med hög feber och man kan säga att min kropp inte lyckats hålla en droppe inne under snart 2 dagar, inga krafter kvar, ligger enbart i sängen men en flaska vatten, nu har febern gått ner så då kunde jag ta fram datorn.

så då ska jag försöka att återberätta lite om vad jag har pysslat med sedan jul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0