nyår 2011






Den 30 dec gick vi alla ut från jobbet för att ta en Apertivo och att önska alla ett gott nytt år.



Mina kollegor, från vänster :Jag/svenska, Yarisel/kuba, Steliana/rumänien.
Ana/spanska, paola/italiana.  Det kallar jag Hennes & Mauritz =)



Stefano köpte rosor till alla =)



Nyårsafton! 



Idén var att vi alla skulle vara hemma hos Giulia, men det hade blivit något missförstånd så kl 19.30 kom giulia in på jobbet och sa, men jag kommer inte vara hemma, jag ska på middag med mina nya kollegor.
så där stod vi, vi var 14 st som inte hade någonstans att vara.
Räddningen, killarna var inte hemma, vi firade nyår hemma hos mig. och som tur var, det var två av oss som hade varit lediga som kunde åka och panik köpa mat till oss alla.=) 
(tur att det finns att köpa drika på matvarubutiken här i italien, vad är ett nyår utan champangne?)



de första gästerna anlände.



självklart blev det lite spelande medans vi tjejer var i köket.


champangne.



tårta och sedan blev det massor av dans, skratt innan vi begav oss till nattclubben the tunnel.

Gott nytt år på er alla!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0