promenad dax

Ciao ragazzi!!

Idag mår jag mycket bättre, har precis ätit frukost och ska göra mig i ordning för att ta en härlig promenad.
baken har lunch stängs kl 13 så hinner inte dit tills dess, så det får bli kl 14.45. då ska jag stå framför på deras dörrar och äntligen fixa allt krångel.

annars finns det inte så mycket att göra förtillfället, jag får absolut inte shoppa då jag ska spara pengar, men det är ju ändå bara tråkig rea i butikerna. jag behöver verkligen ett par sneakers, men det är ju bara 6 veckor kvar tills jag flyttar hem, så varför köpa ett par stora tunga skor nu som kommer ta övervikt på planet ,som jag lika gärna kan köpa i sthlm ?? exakt. ingen shopping för mig.

lite punkter som jag absolut vill försöka med att göra innan jag lämnar detta land är att åka till genova, det stora aquariumet. har hört att det ska vara jätte stort och fint. och jag som är så fast vid havet och dess djur. Vill absolut dit!

sedan en liten tripp till rom vore inte fel, boende har jag gratis men att ta tåget från milano tur och retur kostar 1700 kr. seriöst , galet dyrt!  men å andra sidan, jag kommer bo gratis, jaja vi får se =)

 nu blir det att hoppa in i duschen .

Mille baci!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0