Buonanotte!


Idag har det verkligen varit en lugnt och skön söndag. Vädret har varit perfekt för en myssöndag.
spöregn och grått!

vaknade runt 14 ;) sedan tog jag en lång och varm dusch. hängde upp mina nyinköpta vita gardiner (billigaste jag kunde hitta på ikea) det blev förvånadsvärt bra faktiskt.

Annars har jag bara legat i sängen kollat på film, lyssnat på musik, chattat med tjejjen som jag delar lägenhet med.( vi orkade inte gå till varandras rum ;P )  och så klart pluggade jag endel också. Men det tillhör ju det dagliga.

I veckan kommer de hända lite mer saker hoppas jag. Har ändrat min cv igen så på tisdag bär det av att försöka charma personalen i olika butiker =)  åter igen , önska mig lycka till=)


Det är bara 5 dagar kvar  tills fredag då min älskade vän lina kommer på besök.
Längtar verkligen, kommer nog inte låta hemma åka hem efter helgen ;P

nu ska jag lägga mig och läsa lite innan jag somnar.

A presto, buonanotte =)

bachi bachi




Kommentarer
Postat av: Pappa

Lycka till! Jag vet att du får det du vill. Kram

2009-11-08 @ 23:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0