Italien är en enda stor kö

Om det inte finns en kö så måste gångot vara fel. Det är så de tänker här i italien.
Jag kan förstå om det är kö till en nyöppnad affär de första dagarna men att de fortsätter...

Den amerikanska kedjan Ambercrombie and Fitch öppnade sin andra butik i europa i Milano för ca 3-4 veckor sedan. Det är fortfarande kö utanför!  får stå 40 min i kö för att få komma in i butiken.

då tänkte jag, då går jag till moncler istället för att kolla efter en jacka och väst som min kära mor ville att jag skulle köpa med till  jul. Även där var det kö för att komma in, ca 20 min! och det är inte ens kallt nog för att ha en dunjacka i milano. idag var den ca 15 grader och folk gick runt i dunjackor!

Men efter det så ville camilla gå till Disney affären för att se om de fanns några julklappar att inhandla där. 
även där möttes vi av en kö. Där står vi...köar för att komma in bland tusentals leksaker.

vissar köar för att få tag i något exklusivt, nej vi köar för leksaker;)  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0