lite små uppdateringar:D

Ciao Ciao!!

Äntligen har jag fått iordning på mitt cv. Det finns numera i 3 versioner, Svenska, Engelska och nu Italienska=)
Ska redan bege mig ut på jakt efter jobb i veckan, önska mig lycka till! :D 

Är fortfarande helt galen över hur grymmt bra sensation var, i min ipod är det soundtrack från
Sensation White copenhagen 2009  som spelas på högljudnivå=) somnar T.O.M  med hörlurarna.

Skolan går fortfarande bra och de är kul. Imorgon ska vi börja i en ny bok, här går det undan ska ni veta!!

Det har flyttat in en ny tjej i lägenheten, Alessandra. Vi har väldigt kul ihop och hon hjälper mig med mina läxor på kvällarna,  blir många skratt kan man säga:D  Hon hjälper mig med italienskan och jag lär henne lite svenska meningar =)

Annars..... vad har mer hänt.......

Haha! Jo, jag har fått min allra första böter. Kanske man egentligen inte ska skratta åt, men lite roligt va de faktiskt. Jag skulle åka till Ikea med Alessandra och hennes kille. Vi frågade vilken biljett vi behövde köpa och de pekade på den för 1 euro.  Så vi köpte oss en varsin biljett och satte oss på tunnelbanan. När vi kliver av kommer de kontrollanter och stoppar mig och Alessandra. Hennes kille kunde bara gå förbi :P

iaf så visade de sig att vi inte hade en giltig biljett, så först försökte vi berätta för honom att vi hade frågat vilken zonbiljett vi skulle köpa och de hade själva sagt att den räckte, när de inte gick försökte vi oss på 
"turist oförståelsen" men de gick inte heller hem, så de slutade med att vi fick en varsin böter på 34 euro och ännu ett gott skratt!

På IKEA inhandlades de ännu lite mer saker till rummet så som galgar, en blomma, värmeljus, gardiner och ett täcke. Så nu är det bara för er som vill att komma och hälsa på för nu har jag allt som behövs =)  

Längtar så tills Fredag den 13, dock inte för att de är den skrockfyllda dagen, utan att min älskade Lina kommer till Milano och hälsar på!! vi kommer ha de grymmt kul tjejjen!!

Mille bachi!!!
Buona Notte!!

Kommentarer
Postat av: hasse

Då är det bara att fixa en cv på tyska också. Bara så att du inte slarvar bort dina gedigna tyskkunskaper. Schyss.

2009-11-05 @ 21:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0