Livello 2 , avklarat!

Buonasera!!

Idag hade jag mitt Livello 2 prov, känns som om de gick bra.  Inte fullpott med att gå vidare till Livello 3 borde de iaf vara. Håll tummarna.  Jag får redan på svaret på Fredag!!

Något annat roligt som hänt är att jag har bokat biljetter till Dublin!!
Den 4 -9 / 12 kommer jag att befinna mig i Dublin men en tjej från klassen, Chloe Morris!
Hon bor lite utanför Dublin i en lite mysig by , så vi kommer ta hennes bil och åka runt i naturrestervatet bland berg och dalar under dagarna och sedan in till staden under nattetid =) !

bästa av allt....flygbiljetterna tur/retur kostade endast 25 euro = 250 kr !!!!



Annars så rullar de på bra här i Milano. Börjar få lite hemlängtan nu när jag ser all juldekoration i staden.
Men gud vad tiden går fort, de är ju jul om 5 veckor och jag kommer hem till Sverige om 4 veckor!!

Saknar er Massor!!!!

Vi ses i dec ;)

Kommentarer
Postat av: systeryster

SAAAAAKNAR DIG SÅ DET GÖR ONT! ÄLSKAR DIG DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA ALIIIIIIIIIIIIIIICE =) puss astrid

2009-11-19 @ 15:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0