Mycket lugnt helg=)

Buonasera !!!!!

Helg innan lön kan bara betyda en sak, MYSHELG!!
Det har verkligen varit en riktigt mysig helg. Lördagen spenderade jag hemma med Alessandra.
Riktigt god middag (pasta med lök, räkor, zuccini, philladelphia ost ) sedan efterrätt Gino ( jordgubbar, banan och kiwi med riven vitchoklad in i ugenen och servera sedan med vanlij glass )
Mumms!!!

Söndagen spenderade jag hemma hos chloe med Eddi Izzard maraton, HAHA, Eddi är verkligen helt klockren!
vi var båda för trötta för att gå ut för att köpa mat eller att laga så vi åt istället en hel påse med kakor. När Choles rummskompis eller lägenhets kompis knackade på dörren och såg att vi försökte äta upp de sista smulorna skakade han bara på huvudet skrattade och gick. hehe

men 15 min senare knackar han på dörren igen och säger att maten är klar. Hur gulligt va inte de, vi bad inte ens om att han skulle laga något och han skulle inte ens äta själv!
Vi fick en super god pasta som vi nästan kastade i oss :)

Sen fortsatte Humor kvällen med mer Eddi och sedan även några avsnitt av en annan brittisk komediserie=)

Men nu är jag hemma och ligger redo för att drömma mig bort i några timmar=)

Buonanotte
Mille Baci!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tjenare Alice! Hoppas att du har det riktigt bra i storstan:) Spana gärna in min blogg på : www.metrobloggen.se/lindasthlm Kram kram

2009-11-23 @ 12:45:58
URL: http://metrobloggen.se/lindasthlm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0