Till Tomten ;)

Hej kära familj,

Ni frågade vad jag önskar mig av tomten och då viste jag inte.
Men nu har lite ideer ploppat upp och istället för att ringa runt till er alla skriver jag en liten önskelista här så får ni själva konversera med varandra =)

 

  • Berlocker/charms från Thomas sabo
  • Smycken från Swarovski

  • Bed Head tigi , head rush, bästa glansspray=)


  • Högtalare till Ipod



  • Eddi Izzard Box!!!


    '
  • Fin Morgonrock
  • Mulberry innehåll för 2010
  • Hermé eller Kezo scarf
  • Inredning till min älskade lägenhet i Fredhäll :)


    Fruktskål från Alessi , I LIKE!!!


  • så nu har ni lite ideer, är det något annat så uppdaterar jag listan=) skicka gärna ett mail eller sms på era listor så ska jag höra med Tomten =)


Kommentarer
Postat av: Eddi

When people think outside the box, it's a good thing.

Santa Claus is Coming by mail.

2009-11-22 @ 22:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0