så kul!



buonasera!!

Efter en lång dag på jobbet så är jag trött med dock så glad.
Alla mina kollegor är så snälla och rara!  trivs verkligen jätte bra, är en helt annan stämmning på H&M här i Milano, eller det kanske jag som hade turen att hamna i just denna butik.

Dock blev jag lite förvånad över arbetstiden idag. 7-16. då har man Frukost rast och sedan lunch. så kl 8.30 är det frukost i 30 min!

var så glad att vara tillbaka, så trött på att vara hemma. så innan jag gick för dagen sa jag glatt, Vi ses imorgon igen!!  då ropar de: du menar på Lördag?

Vad?!

Då visade de sig att jag har lyckats pricka in med min sjukskrivning att jag bara jobbade idag, och är nu ledig i 2 dagar! så vad ska jag göra nu? trött på att de ta lugnt. jag vill jobba!!

men men, det får väl bli en utgång ikväll istället, På med party kläderna!!

Ciao Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0