Vilken dag.

Buonasera raggazzi!

ONT i fötterna, ONT i benen, jag är såå trött.
Första dagen avklarad. Känns riktigt bra att börja jobba igen.  Jag fick ett jätte varmt välkommnande av alla i butiken. Alla var eller är verkligen jätte snälla och söta, de hjälper mig med Italienskan och de får mig verkligen att känna mig som en i gänget. Stämmningen är så glad. Man går bara runt och ler hela tiden =)

de hade skrivit en jätte fin skyllt till mig när jag kom till butiken idag, Välkommen till Butik 344, Alice !! med en jätte stor smily =)

Bara efter en dag har jag redan lärt mig bättre italienska, tänk efter 3 månader då! Jag kommer bli grym!!

Men nu är jag så trött, lovar att skriva mer om hur det är att jobba i Italien, skillnaderna osv. Men nu är jag för trött. Imorgon väntar det ännu en 12-21 dag på Butik 344 =)

A dopo, raggazzi!!

Ciao Ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0