Ledig dag.



Buongiorno ragazzi!

Har inte tagit några nya bilder så här får ni en från min underbara semester hemma i Sverige.
jag och min underbara mamma i sommarstugan, bråtarna.

Så hur mår jag idag? och vad händer idag?

Jag mår förtillfället väldigt bra, som sagt killarna är hemma igen och det är toppen!
jobbet har börjat bli bättre igen och de possitiva tankarna börjar komma tillbaka.

En anledning kan ju faktiskt vara att jag har äntligen börjat att träna igen.
har man ett gym och löpband hemma så är det ju fruktansvärt dåligt om man inte använder det.
så nu minnsan, löpning 60 min varje dag plus lite pilates så kommer jag snart i form igen =)

vet att det har blivit väldigt lite skrivet och upplägg över huvud taget.
men som sagt under augusti månad är Milano helt tomt, Alla har semester, så det finns inget att göra, de som stannar kvar är bara hemma och latar sig. och De vill jag ju inte skriva om varje dag. Men snart kommer hösten och då sätter livet igång här i Milano!

Nu blir det gymmet!
Mille baci!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0