Patch Adams plus träning


Ciao ragazzi!!

Ledig idag! så jag tog mig friheten att sova lite längre, sedan blev det raka vägen till löpbandet.
Kollar alltid  på film när jag springer, känns inte så tråkigt och tungt då. En film är ju numera 2 timmar så det är lagomt att dela upp den på 2 dagars träning. Men idag så kollade jag på filmen -

Patch Adams




Den var så bra så ville inte stänga av så det blev hela 2 timmar på löpbandet idag.
Det känns i benen måste jag säga =)

iaf...

Filmen är från 1998 och är  baserad på en san historia om en man som över allt annat vill be en doktor.
Han anser även att humor är den bästa medicinen, men det är inte alla som håller med honom.
Filmen handlar om hans skolår och första år som läkare.

skratt förlänger livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0