Söndag och bullbakning!


Buonasera ragazzi!

Idag har jag haft en riktigt skön slapp söndag. bullbakning, film , besök av mycket god vän och är snart klar med pysslet som jag håller på med som jag nämnde för några dagar sedan.






Chloe kom på besök och vill så gärna äta en, men de är fortfarande för varma!
Hon väntar ivrigt.



Det blev ett litet lager i Frysen. Vi får se hur länge det vara med 3 killar i lägenheten.



Men innan bullarna serverades blev det en mycket godsallad.
Mätta och belåtna gick vi till vardagsrummet med en varsin stor te och avnjöt några bullar framför en film.

nu blir det natten, och vi hoppas innerligt att min förkylning är bättre imorgon.
godnatt, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0