bästa månaden på året är här!

Ciao ragazzi!!

Nu är december här och det är full fart på julpyssel och julemys!!
julgranen ska fixas redan kväll, det finns pepparkakor, pepparkakshus ska göras på söndag. glöggen är inköpt. lussekattena är bakade. julklapparna börjar bli färdiga och jag kan säga till min kära familj.
det kommer bli en riktigt god jul!!

astrid, detta slår du inte :P hehe



annars lite saker jag hat haft för mig är lite middagar med nära och kära vänner. men om jag ska vara ärlig, det är massor att göra innan jul med julklapparna och dekorationen så det är det som tar min lediga tid.

jag är ledig 5-6-7 och 15-16-17 december så då blir det att gå till kyrkan och kolla på svenska lucian som kommer och ska ha jul koncert. stor julmarknad, svensk julmys med kollegorna hemma hos mig.
vi ska ha rimstuga, de ska få göra pepparkakshus, och vi ska slå in klappar tillsammans=)

MYYYSSS!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0