Everybodys Fine

 

Har precis sett denna film och jag måste säga att de var längesen som jag såg en film som gjorde mig så berörd som denna. Kunde inte sluta gråta. Filmen fick mig verkligen att tänka till, hur viktig en familj är och hur viktigt det är att vara ärliga mot varandra. Plus att ge varandra tid och uppmärksamhet.


Filmen handlar om en far som reser America runt för att få träffa sina vuxna barn. Han inser efter hans frus död att hans enda koppling till familjen var just genom hans fru. Han försöker återuppta kontakten med sina barn och vill lära känna dem på nytt utan lögner och skådespel.  


Älskar min familj mer än allt och saknar er jätte mycket!!
(känns dumt att man ska behöva se en film för att bli påmind att säga de)
 


Kommentarer
Postat av: Astrid

JAAAAAG ÄLSKAR DIIIIIIG!!!!! underbara alice

2010-02-09 @ 19:11:28
Postat av: Pappa

I'm fine. Nothing much has changed since we last skyped. LY

2010-02-11 @ 17:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0