Jag är så glad =)

Super fint väder i helgen, ca 13 grader och blå himmel och sol. Förhoppningsvis så har våren äntligen kommit till Milano.

I julas hittade jag en scarf från kenzo som jag så gärna ville köpa men hade inte pengar. Sen så har jag världens bästa mamma som gav mig pengar till halva  i julklapp.
Och denna helgen kände jag att jag kunde unna mig att köpa en scarfen.


Här står jag så lycklig med scarfen i påsen,  men det absolut bästa var att den var på 50% REA!!!!!!!
så jag är ännu lyckligare =)







Idag så var det Photoshoot med Boolywood mumbai , som min vänn Roshin har.  Alla vänner hade samlats för att se hur de gick och hålla dem sällskap under dagen. Såg ut som om de blev riktigt bra bilder!
Men sen kom fotografen och frågade varför inte jag var med som modell.

OMG nej nej nej, sa jag. Men hon insisterade, ropade på Roshin och sa att hon ville plåta mig.
Han gick och hämtade mina kläder och sa att jag inte hade något val, göra det för hans skull så, vad gör man inte.
Så idag va jag modell. Har dock inte sett bilderna, om jag får säga så tror jag inte de är så användbara,men men man vet aldrig. Hoppas för Roshins skull att de är användbara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0