Jag är tydligen magisk =)

Buonasera tutto!!!!

Har precis kommit hem från lilla monster killen. Åter igen var han som en ängel med mig, ritade regnbågar, stjärnor och bilar. Sedan sista halvtimmen blev han trött av allt lekande så vi satte oss i soffan och myste lite.
Självklart är han som alla andra barn och gillar att bli kliad på ryggen , benen, fötterna osv.

så där satt vi lugnt och myste, pratade om hans favoritfilm sharktale. Men direkt när hans mamma kom in genom dörren kom ett slag på min haka från ingenstans, han började dra mig i håret och gnälla massor.

Hon såg att han var hur lugn som helst med mig och att direkt efter hon sa hej och gjorde honom upplyst att hon var tillbaka kom monstret tillbaka. Stackare, hon såg ut som ett stort frågetecken och undrade varför han håller på så med henne.

Vad är det som händer???!!!



Nu ska jag lägga min sista energi på läxorna. Har fått 2 nya lärare och de gillar att ge mer läxor än vad förra läraren gjorde.

a dopo!
Buonaserata!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0