Min Diet går inte så bra...

Efter min dagliga powerwalk med Hunden Lea hade mamman självklart dukat fram lite fika.
Idag hade hon bakat  tortelli.
Smakar lite som munkar men med annan konsistens. Hon hade gjort hälften med vaniljkräm  och hälften naturella.
 

Här har ni en bild på Patrizia Bisignano, mamman i familjen som lagar så otroligt god mat och sötsaker. Hon berättar alltid små historier om Italien och skrattar hela tiden.
Jag försökt få henne att le på fotot men då sa hon till mig :

-  Ska man träffa någon som ser bra ut på bilderna har man höga förväntningar och man blir oftast besviken. 
Ser de min bild och sedan träffar mig så blir de positivt överraskade.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0