monster vs ängel

Ciao Ciao tutti!!

Nu har jag precis kommit hem från att passat en liten kille på 3 år.

När jag träffade familjen förra veckan så varnade de faktiskt mig lite för deras son.
Mamman sa att han var en riktigt olydig pojke, repiterade, crazy bad boy, hela tiden.
Hon sa även att hon inte ens vet om det är normalt att betee sig som han göra. 
När han vaknade medan vi satt och pratade fick jag se exakt vad hon  menade.
Han var rent utav galen. Sprang runt, skrek, slog osv...

Jag ångrade då att jag hade lovat dem att ge det ett försök. Man då när jag lovade dem så låg han och sov och såg så söt ut . Hur kan denna söta krabat vara så ond?

Kom dit idag runt 17 och direkt när jag kom innanför dörren började monstret på 3 år att gapa och skrika, slå och var allmänt galen. Mamman försökte prata med honom och förklara vem jag var : se vilken fin tjej som ska ta hand om dig i 2 timmar nu, se så vacker hon är. Sa hon till honom flera gånger.

Mamman bad lite om ursäkt och sa att hon hade lämnat 2 nummer som jag kunde ringa om jag behövde hjälp att lugna ner honom eller liknande. ( det fick mig inte direkt att känna mig lugnare)

Men direkt när mamman hade gått och stängt dörren, bara på 2 sekunder, så stannade den lilla killen upp.
han kom fram till mig och sa:

- i´m sorry, i like you and i think you are beautifull=)

Sedan var han hur lugn som helst. Vi ritade av varandras händer och fötter. Han lärde sig att räkna till 30,  vi gjorde lite lekar om alla färger. red, blue , green =) inte olydig en enda gång, gjorde han något som jag inte gillade sa at förlåt på en gång.
Han var som en liten söt ängel.

och direkt när mamman kom in igen, kom monstret tillbaka.
Vad betyder det egentligen ????


Kommentarer
Postat av: systeryster

att du kommer bli en fantastisk mamma en dag alice=) hahaha det trodde du inte va.. inte jag och mamma heller haha ;) skoja! saknar dig hjärtat/ rödtåtten

2010-02-01 @ 20:58:04
Postat av: Anonym

tänk att du har en sån

lugnande effekt på galna ungar det kommer att gagna dig i framtiden kram mamma och yvonne

2010-02-02 @ 11:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0