Riktigt kul igår =)


     











Kände mig lite depp igår men så bestämde jag mig iaf för att gå ut med grabbarna och de visade sig bli riktigt kul! Nic åker tillbaka till Australien på söndag så vi bestämde oss för att festa till de lite extra, med fördrinkar på en bar sedan till någon klubb. Men vi kom inte så långt, hittade 2 barer istället som vi fastnade vid. men hade verkligen jätte trevligt, satt och snackade massa skit och blev lite nostalgiska när vi pratade om alla händelser under tiden i milano som Nic varit här. Det blev en rikitig super kväll!  synd att alla de andra i gänget var upptagna, därav det bara var vi 3, jag, Nic och Richi.

Ang drinkarna ni ser på bilderna, här får ni ett bevis på hur drinkarna är i Italien,pris för en sådan är 7 euro = 70kr. Och som ni ser, jag har inte ens hällt i redbull än. 

Nu blir det till att ta en liten powerwalk och städa rummet!

Mille baci!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0