spring , spring!!

Idag har jag äntligen kommit igång med lite träning. Tog mig i kragen, satte på mig löparskorna, satte mig på tunnelbanan för att åka till en jätte stor park ( finns inga parker i stan) för att sedan ta mig ett en timmes löparpass. Känns mycket skönt nu efteråt måste jag säga=)

Plus att det har varit 14 grader varmt idag och strålande sol;)

En liten rolig grej som hände när jag var ute och sprang i parken är att en äldre dam ställer sig mittivägen och tar upp handen och säger stop, snälla stanna.
Artig som jag är stanna jag, tar ur mina hörlurar och frågar artig om hon behövde hjälp med något.

Parken är verkligen stor så det finns stor chans att gå vilse, gångbanorna är verkligen som labyrinter och det finns massa vattendrag så svårt att komma över till andra sidan.

men så var inte fallet, Hon tackade mig först för att jag var så omtänksam av mig men istället så ville hon fråga om min hårfärg var äkta. Hon hade sett mig springa runt i parken och tyckte att jag hade så otroligt vackert hår, att hon bara var tvungen att fråga och berätta det för mig. Hon tackade för att jag hade stannat och pratat med henne och sa sedan, nu kan du springa iväg igen . 
 
Söt äldre dam =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0