Urban Decay



Idag hade äntligen Urban Decay premiär i Italien.
Gillar verkligen deras produkter!! vet faktiskt inte vart de finns i Sverige, Finns de?
Iallafall, jag gick till Sephora efter skolan och sprang dirket fram till Urban Decay stället för att ta för mig av alla dessa underbara saker. Efter ett tag kommer det fram en kille till mig och säger:
- Hi, i hope you not in a hurry because i really want to do your make up, please. Just give me 5 min, promise me you will stay. You are so beautiful with your red hair and green eyes. Never seen such a powerfull haircolor before. 
Mitt svar var ju självklart: Absolutely!

Så här blev resultatet:











Självklart vandrade jag ut ur affären lite snyggare och något fattigare men, OMG vilka produkter, just love it!!!

http://www.urbandecay.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0