fortfarande en ängel.



Buonasera =)

Går hur bra som helst i skolan, haft en riktigt bra vecka, men sjukt mycket läxor. Ska bli skönt med helg snart.
Imorgon är det redan fredag igen och har inget direkt inplanerat, blir nog någon utgång.
Annars på söndag blir det Hemma mys med massa bakning. Jag ska baka bullar, Alessandra något italienskt och Chloe något irländskt =)




Fina teckningar jag gjort för att lära lillkillen lite engelska ord=)
igår märkte jag stora framsteg, han sa sin första hela mening.
See you tomorrow=) annars säher han bara enstaka ord. duktiga han är =)




Här är lilla monster killen heter även Carlo, men han är en ängel mot mig=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0