Lurad? jo tack.

Ciao Ciao!!

Idag har det inte hänt speciellt mycket roligt, regn, grått och trist väder. Så massor av plugg och sedan kunde jag inte hålla mig att testa lite nytt smink jag köpt.

Men vad gör man inte för att få dessa super långa fina fransar.
Köpte nyligen en nya mascara , Maybelline Pulse Perfection med vibrator på borsten som tydligen ska vara super för fransarna och inte ge klumpar.

Jag kan beskriva den upplevelsen med ett ord : Prosit!
Den lilla vibrator ger endast en mycket kittlande känsla så att alla nerver runt ögonen is going crazy!
Kunde inte ens sminka klart mig, nös hela tiden!

Men när man använde den utan vibratorn var den helt okej, men var klart inte värd pengarna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0