Ikea, till nya lägenheten.

Davide som äger lägenheten ringde i morse och sa att han skulle en sväng förbi ikea, Absolut att jag hängde på då. Hade ändå tänkt att ta metro/buss dit idag, men bil, såååå mycket bevämare även om det var en liten smart=)




Nya Handdukar, sängkläder, några galjar för byxor, ljus, förvaring, krokar och 2 fina kuddar som gör rummet genast mycket mysigare. Ikea = billigt så mamma, du behöver inte oroa dig att jag slösar bort pengarna, Puss.



sitter och väntar att Davide ska komma med bilen, nallade lite på Knäckebrödet medans jag väntade ;)
Annars var det pepparkakor som de där hemma hade beställt, till mig blev det delicatobollar, hushållsost, knäckebröd,vailjsås som ska ätas till äppelpaj i helgen =)


Mille baci!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0