Super Måndag!!

   




Började ju inte så bra, men dock vilken vändning det blev! Kl 14 gick jag för att träffa kristian.
En gammal klasskompis från Linguadue som jag inte träffat på 3 månader.
Vi gick till ett jätte mysigt ställe och beställde en varsin sallad och tiden bara flög iväg. Vi pratade och skrattade och pratade och skrattade lite mer och vipps så var klockan 18.



Sedan  kl 18.30 var det dax att bege sig till Porta Genova och möta upp Katarina, en tjej som jobbar som aupair i Milano, för att ta en Apertivo tillsammans.



Katarina är en vänn till min syster och det var första gången jag träffade henne, Hon ska dock förmodligen åka tillbaka till Sverige nu snart. Verkligen synd att vi inte träffades tidigare, gillar denna tjej skarpt. 

Katarina: tänk på vad vi pratade om... tänk en till sommar i italien!





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0