dille på ägg



Ciao Ciao

Först sorry att jag inte har skrivit så mycket på min blogg. Har varit allmännt negativ, haft riktig stor hemlängtan.

Att bara kunna ringa ett samtal och så befinner sig vännerna ett stenkast bort. Eller att man är hemma en söndags eftermiddag så bara ringer det på dörren. Är man ledig 2 dagar eller en helg kan man lätt ta tåget hem till familjen. saknar min lägenhet, saknar att gå runt och strosa på djurgården med friskluft! saknar att mamma kommer och hälsar på mig i sthlm. saknar att köra bil( livsfarligt här i italien)  . saknar att se vatten, hav/sjö. saknar svensk mat! 

jag saknar er alla där hemma, jag kommer hem den 5 juli!!

kanske därför jag fått dille på ägg med kalles kaviar :P

Sen tror jag säkert att jag har sådan hemlängtan för allt med foten, har varit inlåst i min lägenhet ensam pga av att alla andra jobbar eller pluggar. Jag tycker om att bo i Milano och har fått massor av vänner. vill börja jobba igen nu.

på Måndag då j****r, då ska jag visa dem vad jag går för!

baci baci


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0