funderar och söker information



I så många år nu har jag velat ha en mops. så fort jag ser en på gatan smälter jag och blir nästan lite tårögn, Jag vill! så mycket glädje en hund kan ge. Jag vet att det är mycket jobb men har man viljan så går det. Det som frustrerar mig är att jag vet så många som har hund men det jag inte får ihop eller förstår är, hur gör ni? Vart kommer tiden ifrån om ni jobbar heltid och är singel?

Inte lämnar ni hunden hemma 8-10 timmar? för de tycker jag inte är rätt.

Har kollat upp kostnader och massor av fakta ang att skaffa hund. ang Försäkringar, alternativ till hunddagis, mat kostnader osv... Vill så gärna ha en liten mops.

någon som kan ge mig råd och tips?
hur gör ni???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0