Glad igen!


Buonasera ragazzi!

Jag ska nog börja vara försiktig med att skriva att jag mår bra och är så glad, för efter varje gång jag har gjort det har jag rammlat eller blivit sjuk. Men vill ju dela denna glädje med mina nära och kära så jag får ta den risken.

-peppar peppar ta i trä. -

iaf...Idag gick jag till jobbet, tog två fina febernedsättande tabletter och sedan mådde jag toppen!Gick hur bra som helst som vanligt och säger det igen, Tycker så mycket om mina kollegor!!! Efter jobbet kom min irländska vän Richie och bjöd ut mig på en tur i staden.

 
Första stoppet blev en Drink på Marc by Marc jacobs


Sedan en liten promenad runt om i vackra Milano


Kvällssnacks på en glassbar

 

Det var riktigt svårt att välja smaker, men se så söta blommor de gjorde =)



Mina smaker blev Passionfrukt och den mörkaste chokladen de hade, Gissa om den var god!!!!
Nu blir det att krypa till sängs för att vara pigg och fräsh för jobbet imorgon =)

Buonanotte!!
Mille baci!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0