Hel dag på sjukhuset....Igen.

Buonasera!!

ja vad säger man....har ramlat igen, förstört mina ledband.
Läkarna på fatebene Fratelli sjukhuset vill gipsa mig i 3 veckor.
jag sa då : Aldrig!!

Jag ska jobba, jag kan inte ligga hemma i 3 veckor med gips. Över min döda kropp.
efter  många om och men med diskussion hur vi skulle göra gick de med på att jag kunde köpa ett slags skydd som jag ska ha på mig i minst 3 veckor, fungerar precis likadant som gisp med att jag kan gå med de och efter någon vecka tom börja jobba.

bra ide!

Men hela milano är stängt idag och imorgon ,så kommer inte kunna köpa skyddet först på måndag.
husarrest Igen....


fler film tips tack!

just nu är jag sådär lagomt glad så har inte så stor lust att skriva mer.

Ciao Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0