inter seger i Milano!







Ciao Ciao!

Ja herre gud, vilken kväll!!
Ni som är sport intresserade förstår nog stämmningen i Milano då Inter vann Championsleague igår.
Men kan ändå försöka beskriva kvällen. Jag hade blivit varnand innan att  om Inter skulle förlora så gå hem direkt! med andra ord , då skulle det bli kaos i staden. Men lyckligtvis så gick det bra och stämmningen i Milano var på topp och det var sjukt mycket folk. Om jag säger att jag inte var lite rädd så ljuger jag.  Raketer och några bombliknande saker small var och varannan sekund och folket var riktigt taggade. Men stämmningen då bollen rullade in i mål lyfte hela staden, jubbel som man nästan skulle kunna höra hem till Sverige :P

Jag är inget fotbolls fan och kommer nog aldrig att bli, men vilken upplevelse att vara med i Staden vars lag van Championsleague! nästan att jag önskade lite igår att jag var mer intresserad av sporten för att riktigt kunna fira med Milano.

Och om det blir en nästa gång, då lämnar jag chanel väskan hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0