Sverigebesök i milano



Ciao Ciao!!!

Nu är det Sverigebesök här i Milano, Peter och Anna. Så här när hemlängtat börjar närma sig så är det så skönt och roligt att träffa några från Vännerkretsen hemma i Sthlm =)

Plus Tusen tack Lina för Mjukosten och Godiset, Du är min Ängel, du vet de va ? =) Saknar dig massor!

Igår efter jobbet mötte jag upp dem direkt för att visa dem lite nattliv i milano, det blev Starka drinkar, mat och Efterrätt som jag är säker på att peter även kommer äta någon mer gång innan hemfärd. haha ,
Creps med nutella, banan och grädde!

Nu ska jag iväg och lägga mig i parken och sedan möta upp Anna och peter för Apertivo, min lediga dag idag =)

Baci Baci!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0