Tråkiga nyheter

Ciao Ciao!

Just nu är jag arg, ledsen, frustrerad, gråtfärdig, irriterad, klumpig och ensam.

Jag pratade med jobbet igår efter att en helt underbar vän hjälpte mig att lämna in papprena från doktorn till mitt jobb. Detta måste göras inom några timmar då doktorn skrivit ut papprerna. Men hur ska jag kunde lämna de på jobbet om jag inte kan gå??? vaa?!!!

iaf, Anna, sprang genast hemifrån hem till min lägenhet, hämtade papprena vidare till mitt jobb och sedan hem igen, underbara anna =) så nu kommer jag få sjuklön.

iaf igen...doktorn skrev att jag måste ta de lugnt i 15 dagar denna gången. men att jag skulle kunna börja gå efter sidådär 4 -5dagar. Med andra ord , då kan jag börja jobba, men fotskyddet förstås.
men icke då, står det 15 dagar, så är det 15 dagar. Blir det en koll på jobbet kan de åka dit på det rejält, tydligen.
om jag nu vill börja jobba innan dessa 15 dagar så måste jag hitta en husläkare och försöka få honom att skriva ett papper om mindre läkningstid.

Hur tror ni det kommer gå???

så här ligger jag nu i sängen igen, ondare än ondast, tycker riktigt synd om mig själv just nu. kommer inte kunna jobba på 15 dagar, måste dessutom köpa nya skor, typ sneakers/ gympa som är stabila för foten.

är det nu jag får unna mig dessa prada sneakers som jag har dreglat över i en evighet?? ;)


Kommentarer
Postat av: Jonas

JAG MMSAR EN BILD PÅ MIN RUMPA SEN. SÅ KANSKE DU BLIR GLADARE!

2010-05-04 @ 15:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0