underbar dag!

Buonasera!!

Helt underbar dag har jag haft, började med att jobba 7-16.
jätte kul och skönt att vara tillbaka på jobbet och som vanligt var alla kollegor helt underbara!

På uppstarten sa de högt : Och nu måste vi allas hjälpas åt att se till så inte Alice rammlar igen, vi behöver henne ;)  *alla skrattade*

Efter jobbet pratade jag med H&M i sthlm och får reda på i veckan vart jag kommer hamna i sommar då jag kommer hem, om jag kommer tillbaka till skanstull och vilken avdelning eller om jag får byta sthlms butik.

Sedan gick jag för att möta upp tjejjerna för en apertivo och en drink, mycket trevligt =)

och nu sitter jag här och väntar på att astrids nyfunna vänn Luca ska komma med min resväska som jag hoppas har något roligt innehåll=)

sorry att jag är dålig med bilder, men jag lovar när jag har lite roliga bilder så lägger jag upp de =)

imorgon blir det en till 7-16 dag så nu blir det att krypa till sängs!

Buonanotte!!
Mille baci!

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter underbart gumman! Vad glad jag blir för dig! Puss!!

2010-05-18 @ 00:20:27
Postat av: Anna

PS. Jag kanske ska ringa och tipsa Fredrik att du borde till Mörby =)

2010-05-18 @ 00:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0