varm söndag

Buonasera!


Imorgon kl 07 på morgonen börjar jag att jobba igen, Äntligen!
Man kan säga att det har varit 15 dagar av tristess, allt har kännts meningslöst och negativt.

Men hoppas på nya krafter och positiva dagar nu.
Det gäller att ta vara på tiden jag har kvar här i Milano innan jag åker hem, annars vet jag en som kommer ångra sig, Ångrar mig faktiskt redan att jag inte gjort mer än jag gjort. Men men nu gäller det att se framåt istället!

Ju närmare sommaren vi kommer ju mer turister åker till den Italienska värmen. Idag på väg till parken fick jag syn på ett stort gäng, Långa, ståtliga män med snygg stil. Väldigt vackra allihop.  Och ju närmare jag kom hörde jag sedan att det var ett gäng killar/unga män från Danmark, Norge och Sverige.

Jag smälte som en glass i solsken!
Med andra ord, jag har hemlängtan!




Började även att läsa en ny bok, har läst ca 180 av 400 sidor och vill egentligen inte läsa ut den. Blir så illaberörd men ska ta mig i kragen och försöka läsa ut den. En hel recention får ni då.

Ciao Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0