vilken tisdag.

 

Buonasera!

jag tror jag kommer slå rekord idag, somnar vilken sekund som helst men tänkte iaf skriva några rader.
Så här tidigt har jag inte gått och lagt mig väldigt länge.

Ni anar inte hur skönt det är att få tillbaka lite rutiner, att faktiskt vara trött på kvällen för att man har gjort något, att jobba!  kommer sova så skönt i natt, det vet jag!

imorgon jobbar jag kl 12-21 så det blir en liten sovmorgon.

iaf..efter jobbet gick jag och mötte upp Erika i en liten mysig park, medans hon pluggade låg jag som slummrade i solen och åt en glass;)


BTW, mamma tack så mycket för bullarna, de är redan slut:P  men mina italienare fick också smaka =)
Älskar er min käraste familj, längtar efter er!

Godnatt och sov gott allihopa!

Mille Baci!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0