exakt 1 månad kvar!!

Buongiorno ragazzi!!!!

Nu är det bara en månad kvar, rättar sagt 30 dagar innan jag kommer hem till Sverige för att fira jul.
Jag längtar enormt!  Då kommer jag vara hemma i hela 6 dagar men min älskade familj!!

Tyvär kommer jag inte hínna att komma till sthlm, utan jag landar på gardemoen och åker direkt hem til Arvika.
Älskade vänner, saknar er hur mycket som helst, lovar att jag snart kommer till underbara Stockholm.

Så vad finns på allas önskelista inför julen? =)

SNART ÄR JAG HEMMA!!!!!!!






Kommentarer
Postat av: Lina

Att jag inte blivit fet/tjock på fel ställen och mulburry handväskan! Och du?

2010-11-22 @ 17:29:11
Postat av: Loony

Åh söt!! Skönt för dig att komma hem! Lina, vi får nog slåss om den där Mulberry väskan ;)

Kramiz

2010-11-23 @ 14:40:32
URL: http://www.loony.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0