Lördag och dax för 30 års fest!

Buongiorno ragazzi!!!!

Lördag morgon och jag sitter och försöker komma på vad jag ska ha på mig och sminkningen.
Ska snart springa iväg till jobbet, men vad som skilljer denna dag ifrån en vanlig lördag är att vi har en stor 30 års fest hemma hos oss ikväll, det är beräknat att ca 120 pers ska komma. och att de flesta kommer rulla in vid 8 tiden. Olyckligtvis så slutar inte jag jobba först kl 21. och man vill ju inte gärna då sprinag runt och göra sig i ordning, så med andra ord måste jag bestämma nu vad jag ska ha på mig ikväll så jag snabbt kan byta om på jobbet innan jag går hem......Hjälp!

btw Grattis Valentino!

imorgon får ni update från festen,

Buona sabato!!!!


Kommentarer
Postat av: Lina

Ser fram emot att höra allt! Lycka till prinsessan!

2010-11-20 @ 15:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0