Det tar sig!

Buongiorno ragazzi!!!!

Det tar sig vill jag lova.
Första brevet har nu anlänt, från min kära och älskade far!
Jag vet även att min kära mor ska ha postat men det har dock inte anlänt än.
hur går det för er andra?  Hasse? du har väll inte glömt bort, eller förlagt brevet någonstans?
syster astrid, samma gäller dig.

men lite update kan ni få, Jobbar och står i som vanligt.
Men! Vi har börjat med jonglering hemma i lägenheten så ni är det circus på gång=)  riktigt roligt faktiskt.
vi skrattar så vi får ont i magen.

jag var på IKEA här om dagen och köpte massor av mat!
gissa vad jag hittade!!

KAVLI kräft mjukost! =) sedan blev det lite knäckebröd, hushållsost, hallon/blåbärsylt, ballerina, singoalla, och 2 stora påsar dajm för att ta med till jobbet på fredag.

annars så rullar det på som vanligt.

a presto!




Tack pappa!
älskar dig//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0